BUSINESS CENTER BORNHOLM SØGER ADMINISTRATIV MEDARBEJDER MED GODE KOMMUNIKATIVE EVNER

Vil du være en del af holdet bag Tilflytterservice
og Business Center Bornholm?

Business Center Bornholm søger en administrativ medarbejder med gode kommunikative evner til at varetage opgaver i Tilflytterservice samt for Business Center Bornholm – midlertidig ansættelse med god mulighed for forlængelse

De bornholmske virksomheder, Bornholms Regionskommune og Business Center Bornholm arbejder sammen om at tiltrække kvalificeret arbejdskraft igennem funktionen Tilflytterservice. Funktionen består af en tilflytterkonsulent og en administrativ medarbejder. Indsatsen er med til at sikre, at erhvervslivet også fremadrettet kan få de medarbejdere de efterspørger, så de bornholmske virksomheder fortsat kan vækste og udvikle sig.

Har du evnerne til at være den administrative og kommunikative del af Tilflytterservice, og samtidig lave andre opgaver for Business Center Bornholm? Vil du være medvirkende til at få enderne til at mødes mellem virksomhedernes behov og tilflytternes kompetencer? Har du lyst til at være en del af dette spændende krydsfelt?

 Vi forventer, at

 du er:

  • nuanceret i dit sprog, og god til at formulere dig skriftligt på dansk
  • udadvendt, serviceminded og har et godt humør
  • empatisk og evner at sætte dig ind i andre menneskers og virksomhedernes behov
  • i stand til at arbejde selvstændigt, men er en teamplayer
  • innovativ og kan finde løsninger på dagligdagens udfordringer – også når du er ”alene på pinden”
  • struktureret med fokus på detaljen vant til at lave indhold til sociale medier – bl.a. Facebook, LinkedIn og Instagram.

du kan:

  • opdatere og udvikle web i WordPress inkl. SEO
  • udarbejde grafisk opsætning af annoncer til web og sociale medier
  • udarbejde og udsende nyhedsbreve i Mailchimp
  • lave standarddokumenter og registreringer af tilflytterdata m.m.
  • udarbejde statistikker og præsentationer i forbindelse med afrapportering
  • begå dig i Microsoft Office, især Word og Excel.

Det er godt hvis du også:

  • kan også klare dig på tysk og engelsk
  • kan udarbejde kort videomateriale
  • har erfaring med Canva.com, Indesign, Google Sheets, contencal.io og wevideo.com

Du vil ca. 70 % af tiden varetage opgaver for Tilflytterservice og 30 % af tiden varetage andre opgaver for Business Center Bornholm. Opgaverne vil være en blanding af driftsopgaver og udviklingsopgaver.

Vi tilbyder: En varierende hverdag, hvor opgaverne er mangeartede. Der er et højt tempo og 12 gode kollegaer, som alle arbejder målrettet med at skabe de bedste forhold for de bornholmske virksomheder.

Send din ansøgning med relevante bilag samt CV til os på sikkermail@bornholm.biz senest 22. januar 2021. Vi forventer at afholde samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte erhvervschef Christa Lodahl på mail cl@bornholm.biz eller på telefon 56 95 73 00, eller tilflytterkonsulent Rune Holm på mail rh@bornholm.biz eller på telefon 31 21 88 80 Tiltrædelse: Hurtigst muligt. Ansættelsen er tidsbegrænset til 31.12.2021 med mulighed for forlængelse.