2-dages workshop med Christina Klitsgaard:
Sælg med ord: Sådan skriver du, så din læser åbner, klikker, læser – og køber.
Kunne det her godt være dig:
Du har allerede en e-mailliste (stor eller lille) med læsere, som har skrevet sig op til at høre fra dig. Og du skriver også til dem på fast (eller ikke så fast) basis.
Men … Du savner (større) respons. Du savner (mere) salg. Eller sagt helt enkelt: Du savner at mærke, at der ’sker noget’ når du trykker på send-knappen og fyrer din mail af sted til dine modtagere.
På dette 2-dages kursus lærer du:
At skrive ved hjælp af de metoder, professionelle copywritere bruger. (Og nej, du behøver ikke at være sådan en, der fik topkarakterer i dansk i skolen for at mestre det her. Copuwriting handler nemlig ikke om ’at skrive godt’ – det handler om at bruge din medfødte empati, og om at skrive overbevisende. Og dét kan alle lære).
- Hvad copywriting er – og hvorfor det handler meget mere om psykologi og din medfødte empati end om at skrive godt.
- Hvad du skal gøre som det allerførste når du skriver din e-mail – og hvorfor denne ene ting er afgørende for om din e-mail sælger (de færreste ved det her – og det er ofte her årsagen ligger til skuffende klikrater og svigtende salg).
- Hvilke 4 byggeklodser enhver e-mail (enhver tekst!) er bygget af, hvilken rækkefølge de skal stables i – hvordan og hvorfor.
- Hvordan du bruger de vigtigste emotionelle triggere til at fænge din læser lige dér, hvor han bedst kan mærke sit behov for det, du vil fortælle om.
- Hvordan du forfatter emnelinjer og overskrifter efter dokumenteret virkningsfulde modeller, der får din modtager til at reagere, som du har planlagt.
- Hvordan du skriver dit indhold på en måde, så din læser følger med helt ned til sidste og afgørende linje – du får bl.a. copywriterens 6 powerfulde teaser-strategier, lige til at bruge – og variere i det uendelige – uanset dit budskab.
- Effekten af et stærkt call to action – og hvordan du med præcis copywriting får din læser til at forstå, at han skal handle nu (og ikke i morgen eller i næste uge …).
Og det allerbedste: det, du lærer på kurset her, kan du bruge i alt, du skriver, bl.a.:
- Teksterne på dit website
- Blogindlæg
- Direct marketing
- Pressemeddelelser
- Social media
- Annoncer
– Ja selv, når du ønsker at sælge en idé ind internt til fx dine medarbejdere (eller din chef).
Hvem er din underviser denne dag?
Din underviser er ’e-mailnørd’ Christina Klitsgaard. Hun har 11 års praktisk erfaring med at sælge for millioner af kroner via e-mails på det danske marked. Læg dertil 25 års erfaring som tekstforfatter med speciale i at skrive tekster, der skaber målbare reaktioner.
Christina er en smittende energisk oplægsholder og som sådan ofte på plakaten til markedsføringskonferencer og events.
Hun har undervist tusindvis af kursister live overalt i Danmark, og hendes online-undervisning bliver ditto fulgt af tusindvis af danske e-mail-marketing-entusiaster – fra sprøde nybegyndere til hardcore specialister.
Her får du altså en underviser, der har reel hands-on erfaring med e-mailmarkedsføring på det danske marked – og som ved, hvad der virker og ikke virker. Nul varm luft. Med garanti. (Mød hende og læs mere på weloveemails.dk).