Effektiv annonce design
– Lynkursus i at lave en strategi og billeder til Sociale medier Vejen til succes med din markedsføring på de sociale medier ligger i, at du har en gennemarbejdet strategi. På dette kursus får du teori omkring hvordan man sammensætter en effektiv strategi. Jeg vil præsentere dig for forskellige muligheder og idéer til indhold, som du kan indtænkte i din egen strategi. Når strategien er på plads er næste skridt at kunne lave materiale som støtter op om din strategi, og med det udtryk der appellerer til din målgruppe. Du får et lynkursus i hvordan du selv kan lave lækre billeder til dine opslag, så du opnår mere engagement fra dine fans.
Learning by doing
På kurset er der afsat tid af til at du kan prøve kræfter med det selv, med mulighed for at få hjælp fra underviser.
Forberedelse – Få det optimale ud af kurset
Inden kurset vil du modtage en mail med spørgsmål du skal have besvaret eller tænkt over inden du kommer, her er også en huskeliste på de ting du skal medbringe, for at du får mest muligt ud af kurset.
Målgruppe for lynkurset
Kurset er for dig, der ønsker at flytte din virksomhed og betragter dig selv som en modig iværksætter/virksomhedsejer. Vigtigst af alt er, at du har lysten til selv at arbejde med din markedsføring.
Program
8.30 – 10.00: Content strategi og hvilke emner kan engagere målgruppen
10.00 – 10.15: En kort kaffepause
10.15 – 11.15: Hvordan designer du en effektiv annonce – do’s and don’ts
11.15 – 12.00: Helene gennemgår canva.com et online program du kan tegne i
12.05 – 12.45: Frokost
12.45 – 13.45: Work Shop – Her får du tid til at øve dig på det du har lært, med dine egne billeder.
13.45 – 14.00: En kort kaffepause
14.00 – 15.45: Work shop – Mere tid til at øve, så du kan huske det når du kommer hjem.
Om underviseren
Helene Brixen hjælper og rådgiver små og mellemstore virksomheder med branding både på tryk og web. Med en Bachelor i markedsføring og indehaver af et brandingbureau siden 2012, har hun en meget bred erfaring med at hjælpe virksomheder med at slå igennem med deres markedsføring. Helene er specialiseret i at arbejde med grafiske identiteter og kampagner til specifikke målgrupper.