Begynderguide
Lokale søgninger – eksempelvis “kaffebar Bornholm” – er vundet frem de seneste år og står i dag for over 50% af alle Google-søgninger. Det er især her, arbejdet med Google My Business kommer ind i billedet, hvor man med den korrekte opsætning og løbende optimering kan øge ens chancer for synlighed på netop disse!
Vil du forbedre din (lokale) online tilstedeværelse og mulighed for at blive vist på lokale søgninger?
Så skal du se med den 14. oktober fra 9.00 -10.30.
Sørg for, at brugerne har let ved at finde dine produkter og services – vær til stede i Googles online telefonbog!
Du får præsenteret en absolut begynderguide i Google My Business og vi giver dig de bedste indsigter i, hvordan man får afgørende tilstedeværelse på platformen.
Se med og bliv klogere på:
• Hvad din Google My Business-konto SKAL indeholde
• De bedste tips og tricks til udvælgelse af kontoens information
• Hvordan Google filtrerer din virksomhed og bedst bruger det
• Anmeldelser virker – også online
• Vigtigheden af en opdateret konto
Oplægsholder
Simon Pagh
Client Manager, Searchmind
Mit navn er Simon Pagh Kristensen, og jeg arbejder til dagligt hos Searchmind i Aarhus. Her sidder jeg som Client Manager, hvor jeg har den daglige kommunikation og rådgivning til en række af vores kunder.
Vi er et digitalt performance bureau – og vi hjælper alt fra små og mellemstore virksomheder til nogle af branchens største spillere med at vækste deres online forretning gennem digital marketing.
PRAKTISKE OPLYSNINGER
Dato: 14. oktober 2021
Tid: kl. 09:00-10:30
Sted: Webinar