Få en bedre forståelse for kunderne, jeres produkter og jeres digitale muligheder for eksport.
Gennem 2 online-webinars guides bornholmske virksomheder (SMV’er), der har behov for at forbedre deres digitale salg og services, gennem de digitale muligheder for fokus på forbrugere uden for Bornholm. Deltagerne får et overblik over “best practices” for digital eksport, inklusiv forståelse for eget produkt, kunder, kanaler og tidsbesparelsesværktøjer. Webinaret indeholder også øvelser, som guider deltagerne gennem processen med at udvælge de rette kanaler og værktøjer.
Programmet er sat sammen således, at deltagerne langsomt introduceres til forskellige områder af digitale muligheder, kommunikationsstrategier og eksekveringsmuligheder – for til sidst at stykke det sammen til en helstøbt handlingsplan.
Undervejs bliver der gennemgået introduktioner og praktiske opgaver for:
- Produktbeskrivelse
- Kundesegmentering
- Kanaloverblik
- Opsætning af budget
- Digitale værktøjer
- Planlægningsværktøjer
- Handlingsplan
PRAKTISKE OPLYSNINGER
Sted: Online-webinar
Datoer:
Se optagelsen af webinaret
Webinar #1:
28. april, kl. 10-12
Webinar #2:
5. maj, kl. 10-12