Hvordan kan du tilrettelægge din markedsføring og kundeoplevelse på en måde der giver kunden lyst til at købe?

TILMELD DIG HER

Har du styr på kunderejsen?

På denne workshop arbejder vi med kundeoplevelsen. Dette kan både være fysiske butikker, men også på webshops. 
Ofte bruger virksomhederne mange penge på både hjemmesider, webshops og facebook annoncering og meget andet. Men generere det nok salg? Svaret er desværre ofte nej og det er dyrt!

På denne workshop lærer du:

  • Hvor stor en betydning din mentale tilstand har af betydning for din succes – Hvordan sætter du sig selv op – også i svære tider?
  • Hvordan du kan kommunikere på en måde (både online og i dialog med kunderne) der gør, at kunderne mærker forskellen på dig og konkurrenterne?
  • Hvilken målgruppe der giver mest mening, at du henvender dig til? (hvis du vil ramme alle – rammer du ingen)
  • Hvilken rejse/touch points dine kunder skal på, lige fra de ligger på sofaen til at de lander på din bundlinje.
  • Hvordan du fremadrettet kan opbygge og optimere din markedsføring på en måde der gør kunderne lander hos dig med udgangspunkt i AIDA-Modellen
  • Hvordan du skaber den ultimative kundeoplevelse?
Kunderejsen med Ann Louise Engstrøm

Oplægsholder

Ann Louise er Partner i Coachers og har arbejdet med salg siden 1995.
Igennem tiden har hun solgt både til private kunder, kommuner, partnere og landets største C25 kunder, hvilket betyder, at hun har en solid salgserfaring som også kommer til syne i hendes undervisning.
Ann Louise har undervist i salg siden 2000 og det er tydeligt at mærke, at hun brænder for det hun laver, hvilket også kommer til udtryk i hendes evalueringer.
På selv forløbet vil du få en masse indsigt og værktøjer, der er teste af igennem mange år og som bidraget til,  at du føler dig mere tryg i salget og dermed få en mulighed for at opnå de resultater du ønsker dig.

PRAKTISKE OPLYSNINGER

Dato: 20. april 2023
Tid: 09:00 – 16:00
Morgenmad fra kl. 8.30
Sted: Green Solutions House, Strandvejen 79, 3700 Rønne

Tilmelding: