gtag('config', 'AW-805705823');

ONLINE KUNDESERVICE

Få mere tilfredse kunder ved at sikre en bedre kundeservice online? Få konkret inspiration til, hvad du kan gøre nu…

Foredrag og diskussion af, hvordan mindre virksomheder kan sikre god, online kundeservice

En god online kundeservice er vigtigt for at sikre tilfredse kunder, der køber (igen) og anbefaler virksomheden til andre. Og selv om personlig kontakt kan være positiv for kunde og virksomhed, kan det både være tidskrævende for virksomheden og betyde irriterede kunder (’hvorfor kan jeg ikke finde helt basal information på hjemmesiden?’).

For rigtigt mange virksomheder kan det være svært at vurdere, hvor der bør sættes ind, og hvordan det kan lykkes i en i forvejen travl hverdag. Og det er svært at afklare, hvilke af de uoverskueligt mange muligheder lige fra selvbetjeningsløsninger til chat og Facebook der bør have fokus.

Foredraget vil give input til ’hvad skal vi gøre’ og ’hvad skal vi ikke gøre?’

På foredraget og i diskussionen ud fra input fra deltagerne om problemstillinger fra deres konkrete virksomheder vil du få input og inspiration med hjem til, hvad du kan gøre for at forbedre online kundeservice for dine kunder.

Foredragets indhold vil fokusere på følgende punkter og vil blive vinklet, så det også passer til mindre og små virksomheder:

  • Hvad betyder god online kundeservice og hvordan ses det, hvad der virker?
  • Hvordan kan der arbejdes med at forbedre online kundeservice?
  • Hvilke af de mange tekniske muligheder kan være relevante, herunder selvbetjeningsløsninger, chat, spørgsmål og svar-sider, video, chat, Facebook mv.
  • Diskussion af flere af deltagernes virksomheder og konkrete problemstillinger.


Om Jacob Lego Boye

Jacob Lego Boye har arbejdet med salg og service på nettet i mange år, herunder som eCommerce direktør hos Telenor og fra 2013 som selvstændig konsulent. Jacob har skrevet bogen ’Kundeservice på nettet’, holder mange foredrag og er vant til at rådgive vidt forskellige typer af virksomheder. Og Jacob ved, hvad der virker og ikke virker online.

 

Det løber af stablen onsdag den 10. oktober fra kl. 14.00 – 16.30 på Green Solution House
Spørgsmål: Travis Lind Thornton / travis@bornholm.biz

PRAKTISKE OPLYSNINGER

Dato: 10.  oktober 2018

Tid: kl. 14.00 – 16.30

Sted: Green Solution House

Tilmelding er lukket.