Google SEO og Marketing: Tiltræk købeklare kunder og kvalitetstrafik
Google er indkøberens vigtigste værktøj i jagten på nye produkter og leverancer. 8 ud af 10 starter et planlagt køb med at søge på Google ifølge en undersøgelse fra FDIH. En ny analyse af 7,98 mio. besøg på danske B2B-websites viser, at besøgende fra Google både kvantitativt og kvalitativt skaber mere værdi end andre besøgende.
Hvis din virksomhed skal vinde kunderne og klare sig i konkurrencen, skal søgemaskineoptimering (SEO) prioriteres som en central del af din digitale strategi. Det er ikke en holdning, men essentiel viden, der er funderet i konkrete tal for danske virksomheder.
Hvis du gerne vil blive klogere på SEO samt, hvad du kan få ud af at arbejde med SEO, så er denne workshop lige noget for dig. Workshoppen varer ca. 3 timer, hvor vi gennemgår forskellige SEO-emner såsom digital brugeradfærd, Googles algoritme, SEO-strategi, søgeord og landingssider, indholdsoptimering, linkbuilding samt teknisk SEO.
Efter workshoppen afholdes 1-1 sessions, hvor du har mulighed for at få 30 minutters sparring ift. lige netop dine behov/udfordringer (dette tilbydes over to dage).
Oplægsholdere

Mark Mølgaard og Martino d’Apuzzo
Partnere, InboundCPH
På workshoppen møder du SEO-specialisterne Mark Mølgaard og Martino d’Apuzzo, der begge er partnere i InboundCPH, og hvis erfaringer med SEO går helt tilbage til tiden før Google. De har således arbejdet strategisk med SEO for en række af de mest internetambitiøse danske og internationale virksomheder og organisationer gennem mere end 20 år. De er kendte for at formidle SEO og det strategiske ledelsesfokus, der er forbundet med en vellykket SEO-indsats på en humoristisk, lettilgængelig og energisk måde på tværs af organisationer, ledelsesniveauer og fagområder.
PRAKTISKE OPLYSNINGER
Dato: 26. oktober 2021
Tid: kl. 09:00-12:30
(1:1 sparring kl. 13.00 – 17.00 og den 27. efter aftale)
Sted: Green Solution House