Få overblik over det digitale markedsføringslandskab

TILMELD DIG HER

Hvilke markedsføringskanaler skal jeg vælge til min forretning?

 

I dagens digitale tidsalder er det afgørende for de fleste virksomhed at have en tilstedeværelse online og at drive en effektiv digital markedsføring. Med de rette værktøjer og strategier kan man nå ud til en bredere målgruppe og opbygge en stærk tilstedeværelse på nettet, der kan drive vækst og succes for ens virksomhed.

Der er mange forskellige markedsføringskanaler at vælge imellem, og hvilke kanaler der er mest effektive for en virksomhed, afhænger af en række faktorer, herunder målgruppens demografi, adfærd og præferencer. Uanset hvilke markedsføringskanaler en virksomhed vælger at bruge, er det vigtigt at have en klar strategi og et klart mål for at maksimere effektiviteten og opnå de ønskede resultater.

På denne workshop får du en gennemgang af de forskellige markedsføringskanalers styrker, svagheder og primære målgrupper. Vi kigger på hvornår og i hvilke situationer, der giver mening at bruge kanalerne. På baggrund af denne workshop vil du kunne prioritere hvilke kanaler, der er relevante for din forretning.

Kanalerne vi kigger på er Facebook, Instagram, TikTok, Snapchat, Pinterest, LinkedIn, YouTube, Google Ads, SEO og nyhedsbreve.

Workshoppen henvender sig primært til mindre erhvervsdrivende med fysisk og/eller onlineforretning.

Kunderejsen med Ann Louise Engstrøm

Oplægsholder

Dagens underviser er Christian Strandberg. Christian er partner i virksomheden CPC Social og har arbejdet med markedsføring og kommunikation i mere end 15 år, de seneste 10 år med fokus på digital markedsføring, i særdeles markedsføring via sociale medier.
Christian arbejder som rådgiver og har gennem årene siddet i adskillige advisory boards, holdt oplæg og afholdt workshops for mere end 500 virksomheder og afholdt +100 én til én workshops.

PRAKTISKE OPLYSNINGER

Dato: 11. maj 2023
Tid: 09:00 – 15:00
Morgenmad fra kl. 8.30
Sted: Green Solutions House, Strandvejen 79, 3700 Rønne

Tilmelding: