Optimer udbyttet af dine salgsindsatser.
Salg er en af de vigtigste discipliner i arbejdet for at sikre virksomhedens succes.
Den dygtige sælger skal være i stand til at skabe de helt rette løsninger til sine kunder – og ikke mindst skabe gode relationer til de rette kunder. Du har som sælger mange udfordringer, og det er derfor vigtigt, at din værktøjskasse er i orden, så det er dig, der via din egen sikkerhed vinder hver gang i en meget konkurrencepræget verden.
Det gode salg er det bevidste salg, hvilket vil sige god planlægning, den rigtige systematik i hele forløbet, udnyttelse af empati og menneskeligforståelse til differentiering i selve salget kombineret med stor disciplin og effektivitet. Dette forløb giver dig værktøjer, hvor du kan planlægge og eksekverer gennem din individuelle handlingsplan.
Dag 1
Det planlagte salg
Denne dag vil have fokus på planlægning og analyserne der leder op til et salg. Her kommer vi bl.a. ind på:
- Vision og Mission for dit salg
- Pipeline management
- De 4 analyser i salget
- Det tekniske salg
Efter denne dag er du klædt på til at planlægge og dermed optimerer dit salg. Du ved hvem du vil sælge til, du er forberedt og du har en plan for mødet med kunden.
Godt planlagt er halvt i mål!
Dag 2
Business to business salg
Vi skal se på de forskellige dynamikker og teknikker der kan styrke din position under B2B salget. Vi skal blandt andet se på:
- Det mentale salg
- Salgets systematik
- Behovsudvikling
- Værdibaseret salg
- Indvendingsbehandling
- Den gode aftale
Efter dag 2 vil du være klædt på til at arbejde med dine kunder, og forstå de processer der skaber bevidste salg.
Bevidste salg skaber succes.
Oplægsholdere
Kenneth Brandt Ibsen (Underviser 27/10)
- Kundecentersalg
- BtB projekt salg
- Salg i Retail
- Key Account Management
- Certificeret Performance Coach
Claus Bendixen (Underviser 3/11)
- Int. BtB salg
- Int. BtC salg
- Online salg
- Salgsledelse
- Key Account Management