Skab et succesfuldt brand med et klart purpose
De mest innovative brands har et formål der rækker ud over virksomhedens indtjening, og som skaber motivation hos medarbejderne og værdi for kunderne. Nikolaj Stagis tager dig med på besøg hos store og små virksomheder som Patagonia, LEGO, ECOALF, Noma og Bøgedal og illustrerer, hvordan nogle af de stærkeste brands er drevet af et klart defineret formål.
Formål giver økonomisk vækst
Der er en direkte sammenhæng mellem virksomhedens arbejde med at definere sit purpose og virksomhedens kommercielle succes. De unge der kommer på arbejdsmarkedet i disse år, foretrækker arbejdspladser der tjener et samfundsmæssigt formål. Men hvordan bevæger du virksomheden fra den traditionelle målsætning om økonomisk vækst til at sætte en ambitiøs dagsorden, som også bidrager til samfundet? Lær hvad de stærkeste brands gør og bliv i stand til at vurdere din egen virksomheds formål. Nikolaj Stagis holder foredrag og faciliterer diskussion og sparring om bordene.
Udbytte
I løbet af to timer med Nikolaj Stagis lærer du om:
- Hvordan aktuelle samfundsproblemer rummer potentiale for udvikling af strategi og brand
- Hvordan virksomhedens oprindelige idé kan inspirere et nyt purpose
- Model til at vurdere din virksomheds brand
- Værktøjer til at finde og definere din virksomheds purpose
- Hvordan udvikler du virksomhedens purpose til at tjene både samfundet, medarbejdere og ejere?
Hvem er din underviser denne dag?
Nikolaj Stagis har rådgivet kommercielle virksomheder, ngo’er og offentlige insititutioner om strategi, branding og purpose siden han startede sin virksomhed Stagis A/S i 1997. Han er oprindeligt designer, Master of Management Development og har CBS Executives Board Leadership uddannelse. Han er forfatter til bogen Den autentiske virksomhed og en række artikler og bog-kapitler i blandt andet Gurubogen og Brands With a Conscience.
Tilmelding:
Ingen felter fundet.